Rozłam

Kiedyś kupiłam kosmetyk do rąk z firmy Pat&Rub, którą swoją twarzą reklamowała Kinga Rusin i byłam z niego bardzo zadowolona. Głównie ze względu na śliczny waniliowy zapach, ale też na całkiem dobre działanie. Była to linia kosmetyków naturalnych, która do najtańszych nie należała. Obecnie przed świętami, chciałam wejść do sklepu internetowego, by zamówić upominki dla bliskich. Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że nastąpił jakiś rozłam, bo istnieją obecnie dwie firmy, które sprzedają te specyfiki. Jedna  przy której została Kinga R. ciągle się nazywa Pat&Rub, druga o nazwie Naturativ jest do niej łudząco podobna. Jednak nie mam pojęcia w której dostanę kosmetyki, te których używałam parę lat temu. Gdzie zostały zachowane dawne receptury, bo obie firmy twierdzą że mają do nich prawa. I bądź tu mądry…

bath-balls

Dodaj komentarz