Sprzątaczka

Swego czasu mocno myślałam nad zakupem szeroko reklamowanego odkurzacza roomby. Ma on dzięki swojej sztucznej inteligencji samemu sprzątać nasz dom. Nie powiem, bo przydałaby się dodatkowa pomoc w tej dziedzinie, jak praktycznie każdej z kobiet. Jedynym mankamentem niestety była jego cena – powyżej 4 tysięcy złotych. To nie jest mało. Obecnie jednak ceny spadły o prawie 3 tysiące, więc stały się znacznie bardziej przystępne. Niestety ja już zdążyłam zakupić inną nowinkę na rynku – wodny odkurzacz, który ładnie wyłapuje mi kurz i roztocza z otoczenia. Też nie był to mały wydatek, bo za nasze urządzenie wyłożyliśmy 800 złotych. Tak więc zastanawiam się czy użytkownicy roomby też są zadowoleni ze swojego odkurzacza, jak ja?? Miał ktoś może to urządzenie samosprzątające? I czy się ono sprawdza w codziennym użytkowaniu?

Insect Cartoon Character
Insect Cartoon Character

Zapisz

Zapisz

Dodaj komentarz